[חשיפה]: גם העסק שלך יכול לגנוב לגוגל ופייסבוק נתח מההכנסות

[חשיפה]: גם העסק שלך יכול לגנוב לגוגל ופייסבוק נתח מההכנסות

גוגל ופייסבוק מחזיקות ביחד ב-60% עד 70% משוק הפרסום הדיגיטלי בעולם, הודות למערכות הפרסום האדירות שלהן. מספיק שהעסק שלך יקבל נתח קטן ממאות מיליארדי הדולרים הללו. הצצה מאחורי הקלעים לעולמם של המומחים לשיווק דיגיטלי.

נדמה שכיום כל אחד יכול לפרסם באינטרנט בכוחות עצמו. פותחים חשבון באחת ממערכות הפרסום הפופולריות, מעצבים כמה מודעות, דוחפים כמה מילות מפתח או פילוח דמוגרפי – וזהו. הכסף יתחיל לזרום.

רחוק מן האמת.

במציאות של ימינו בישראל, בכל תחום עיסוק יש עשרות (אם לא מאות) עסקים שמתחרים זה בזה באותה נישה. כולם מפרסמים בו זמנית במקביל, אחרת אתם עלולים לאבד לקוחות לטובת מתחרים. השאלה היא מי גורף יותר פניות, לקוחות והכנסות.

גוגל ופייסבוק גורפות טריליוני דולרים באמצעות מערכות הפרסום המתוחכמות ביותר בעולם. יש להן טווח הגעה אדיר, יכולות מעקב חדשניות ואפשרויות טרגוט שיכולות להפוך כל עסק למכונת מזומנים מתוקתקת.


אז הנה סוד קטן שלא כל אחד יודע
– לפתוח חשבון בגוגל או בפייסבוק זה רק ההתחלה. לכתוב כמה מודעות ולשלב מילות מפתח זה נחמד, אבל לא זה מה שיקצור עבורך את הפירות העסקיים.

כדי לחלץ את כוחו האמיתי של השיווק הדיגיטלי לטובת העסק שלך – דרושים מומחי פרסום שיודעים לסחוט את גוגל ופייסבוק עד הקצה.

מה הכוונה?

לדוגמה, כל אחת מהמערכות של גוגל ופייסבוק מאפשרת לעשות שיווק מחדש (רימרקטינג) שרודף אחרי גולשים שכבר היו באתר.

אין ספק שכל אחד יכול להפעיל את אפשרות הרימרקטינג בגוגל ובפייסבוק, להכין כמה מודעות בהתאם ולקוות לטוב ביותר. אבל רק מי שיודע באמת מה הוא עושה – וכיצד להוציא מהרשימה משתמשים לא רלוונטיים – הוא זה שיצליח להביא המרות יעילות וזולות יותר עבור העסק.


איך שולטים במפלצת מרובת-זרועות?

בגוגל מתבצעים מיליארדי חיפושים בכל יום.
החוכמה בשיווק דיגיטלי יעיל היא לנתב את החיפושים האלה לעסק שלך.

למערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק יש כל כך הרבה אפשרויות ופיצ’רים, עד שדרוש מישהו ששוחה בשתיהן כדי להבין איך להביא לידים ורכישות במחירים הנמוכים ביותר.

מומחה פרסום דיגיטלי צריך להכיר את העסק מלפני ומלפנים, לדעת כמה שווה כל ליד או מכירה ולתקצב בהתאם את הקמפיינים השונים.

מעבר לכך דרושה אופטימיזציה יומית שוטפת כדי לוודא שכל קמפיין וכל מודעה עושים את המרב ואת המיטב. קמפיינים ומודעות שהופכים לא רלוונטיים עוברים להשהיה או נמחקים כליל, על מנת למנוע פגיעה אפשרית בציוני האיכות של חשבון הפרסום כולו.

 

האם העסק שלכם יכול להרשות לעצמו שתפספסו?
פנו למומחים וקבלו ייעוץ מקצועי: