בעל עסק קטן – מעוניין לנפץ את תקרת הזכוכית?

אחד השלבים הקשים בחייו של עסק, הוא השלב שבו בעל העסק רוצה ויכול לפרוץ קדימה ולהגדיל את המכירות, אבל נדמה שיש תקרת זכוכית שמונעת את הצמיחה. בעלי עסקים רבים מביעים תסכול מכך שיש להם מוצר מעולה, שנמכר טוב, שכבר הוכיח את עצמו בשוק, אבל גם אחרי שניסו והשקיעו תקציבים רבים, הם עדיין מדשדשים ונאבקים על כל הגדלה קטנה במחזור המכירות.

בעל עסק קטן – מעוניין לנפץ את תקרת הזכוכית?

ריכזנו עבורכם את 5 הסיבות העיקריות להיווצרות תקרת זכוכית מעכבת צמיחה

כדי למכור יותר אתם צריכים להגדיל ולהרחיב את הידע שלכם, לרכוש כלים חדשים, לבנות תשתיות מתאימות, לעשות השקעות בזהירות ובהדרגה, לבחון מחדש את המערך הקיים ולהתאים אותו להיקף המכירות שאתם רוצים להגיע אליו.
אחרי 20 שנות ניסיון בעולם השיווק ובעבודה עם המותגים הגדולים ביותר בארץ ובעולם, אנחנו מביאים עד אליך את הכלים לשבור את תקרת הזכוכית של העסק שלך. התאמנו עבור עסקים קטנים ובינוניים את שיטת השיווק שפותחה על ידי החברות המתקדמות בעולם ונבחנה על המותגים הבינלאומיים המצליחים ביותר והיום אנו מיישמים אותה בהצלחה רבה גם בחברות קטנות ובינוניות וגם עבור מותגים מתחילים. כשמיישמים את העקרונות באופן הנכון – מקבלים תוצאות!

אם אתם מוכנים לשבור את כל המחסומים ולהקפיץ את העסק שלכם לשלב הבא – השאירו פה את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר באופן מיידי.