בעל עסק קטן – מעוניין לנפץ את תקרת הזכוכית?

אחד השלבים הקשים בחייו של עסק, הוא השלב שבו בעל העסק רוצה ויכול לפרוץ קדימה ולהגדיל את המכירות, אבל נדמה שיש תקרת זכוכית שמונעת את הצמיחה. בעלי עסקים רבים מביעים תסכול מכך שיש להם מוצר מעולה, שנמכר טוב, שכבר הוכיח את עצמו בשוק, אבל גם אחרי שניסו והשקיעו תקציבים רבים, הם עדיין מדשדשים ונאבקים על כל הגדלה קטנה במחזור המכירות.

בעל עסק קטן – מעוניין לנפץ את תקרת הזכוכית?

ריכזנו עבורכם את 5 הסיבות העיקריות להיווצרות תקרת זכוכית מעכבת צמיחה

  • 1. מכירים את זה שמנהל החברה אחראי גם על פיתוח המוצר, הייצור והלוגיסטיקה וגם על השיווק והמכירות? ואם נשאר לו קצת זמן, הוא עושה גם גבייה ועונה לטלפונים כשהפקידה עמוסה.... הרצון לחסוך בשכר של אנשי שיווק ומכירות מקצועיים הוא מובן, אבל איך אפשר להגדיל את ההכנסות בלי להעסיק אנשי מקצוע במשרה מלאה ומחייבת... האם יש דרך לעשות זאת?
  • 2. החברה צמחה כל כך מהר, שלא הספקתם לבנות לה תשתיות מתאימות. אם אתם מזהים את המצב הזה אצלכם, אז קודם כל, כל הכבוד על הצמיחה המהירה ועל מה שהשגתם עד כה, אבל!! לא צריך להיות אורי גלר כדי לנחש שיש מחלקות בחברה שפשוט לא מסוגלות להכיל הגדלה של כמות העבודה ולכן אתם, בעלי העסק, חוששים להגדיל את המכירות.
  • 3. זרם הלקוחות תקוע במקום או הולך ומתייבש. כל הפוסטים נוסחו, כל המודעות פורסמו, מאגר הרעיונות יבש ומיציתם את הקהלים שאליהם המוצר שלכם יכול להגיע. נדמה שפשוט זה המצב וצריך להסתפק בקיים.... או שלא?
  • 4. "אני לא יודע מה לעשות"... החברה עובדת יפה ואפשרויות הצמיחה נראות באופק אבל... כל הגדלה של העסק דורשת השקעה, וזה אומר סיכון, ואתם פשוט לא יודעים – לאן להתפתח? האם למכור בקמעונאות? האם לפתוח אתר אי קומרס? האם להביא זכיין, או לפתוח סניף נוסף בעצמי? האם לפתח מוצר חדש? האם לצאת לחו"ל?... יש עוד ועוד סוגיות שצריך לקבל עליהן החלטה ונדמה שבעלי עסקים יכולים להישאר שנים ארוכות מול הסוגיות הללו מבלי לדעת מה הצעד הבא שעליהם לעשות.
  • 5. כשאתם לא יכולים לשמוע שוב ושוב את אותם הסברים... השוק חלש, אנחנו לפני חג, אנחנו אחרי חג, יש האטה, הלידים לא איכותיים, בתחילת חודש לא קונים, בסוף שנה לא קונים... אפשר למלא שקים שלמים של תירוצים מצוינים מדוע המכירות לא עולות, אבל במקרים רבים הסיבה העיקרית היא – מיצוי של הידע הקיים. זה מה שהחברה יודעת כרגע למכור.

כדי למכור יותר אתם צריכים להגדיל ולהרחיב את הידע שלכם, לרכוש כלים חדשים, לבנות תשתיות מתאימות, לעשות השקעות בזהירות ובהדרגה, לבחון מחדש את המערך הקיים ולהתאים אותו להיקף המכירות שאתם רוצים להגיע אליו.
אחרי 20 שנות ניסיון בעולם השיווק ובעבודה עם המותגים הגדולים ביותר בארץ ובעולם, אנחנו מביאים עד אליך את הכלים לשבור את תקרת הזכוכית של העסק שלך. התאמנו עבור עסקים קטנים ובינוניים את שיטת השיווק שפותחה על ידי החברות המתקדמות בעולם ונבחנה על המותגים הבינלאומיים המצליחים ביותר והיום אנו מיישמים אותה בהצלחה רבה גם בחברות קטנות ובינוניות וגם עבור מותגים מתחילים. כשמיישמים את העקרונות באופן הנכון – מקבלים תוצאות!

אם אתם מוכנים לשבור את כל המחסומים ולהקפיץ את העסק שלכם לשלב הבא – השאירו פה את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר באופן מיידי.